Uspešna promocija turističke ponude Beograda na Međunarodnom sajmu turizma u Solunu
Turistička organizacija Beograda, kao organizator, zajedno sa Turističkom organizacijom Srbije, lokalnim turističkim organizacijama kao i Privrednom komorom Srbije i Vojvodine uspešno je predstavila ukupnu turističku ponudu za predstojeće zimske praznike.
Veliko interesovanje za posetu Beogradu i Srbiji pokazali su brojni predstavnici turističke industrije iz cele Grčke. Promociju su ispratili renomirani grčki mediji, diplomatski kor kao i predstavnici domaćih medija- Tanjug, TV Prva i TV Pink. Delegacija TOB-a u okviru “B2B” programa je uspešno promovisala predstojeće manifestacije tokom nastupajuće zimske sezone kao i veliki potencijal razvoja kongresne industrije, posebno otvaranje “Sava Centra” kao najvećeg kongresnog prostora u Srbiji namenjenog za raznovrsne multifunkcionalne aktivnosti.
Direktor TOB-a, g-din. Miodrag Popović, predstavio je ukupne turističke potencijale Beograda i Srbije domaćim grčkim medijima.Tom prilikom istakao je važnost kontinuirane uspešne saradnje dve prijateljske zemlje, kao i uzajamne podrške u promociji i razvoju turizma,privrede i kulture što svedoči i nedavno bratimljenje Turističke organizacije Beograda i Soluna.
Povodom praznika Dan primirja u Prvom svetskom ratu, Turistička organizacija Beograda zajedno sa srpskim medijima, organizovala je posetu Srpskom vojničkom groblju na Zejtinliku.
Dugogodišnje promotivne aktivnosti TOB-a na grčkom tržištu donose odlične statističke podatke koji pokazuju konstantno povećanje broja grčkih turista u Beogradu.