PROMOTIVNE AKTIVNOSTI TOB U NAREDNOM PERIODU

13. apr 2020.

Turistička organizacija Beograda, zadužena za promociju i razvoj Beograda kao turističke destinacije, u vreme kada ova privredna grana kod nas, pa i u svetu gotovo ne postoji, aktivno radi, planira i priprema se kako bi po završetku pandemije virusa pokušala ne samo da nadoknadi propušteno već da osvoji nove pozicije u skladu sa samim početkom godine koji je ostao zabeležen kao najuspešniji od kad Beograd slovi za turističku destinaciju.

Proces priprema i planiranja, iako još uvek niko ne zna kada ćemo nastaviti sa radom u punom obimu, izuzetno je važan, jer da se naša država nije pripremila za pandemiju dočekali bismo je nespremni.

Dakle, umesto da iščekujemo kraj pandemije, mi u Turističkoj organizaciji Beograda smo napravili plan promocije na inostranom, ali i domaćem tržištu od kojih će ovo drugo, prema našim zaključcima svakako imati značajniji rast.

Prema inostranim tržištima smo napravili jasan plan koji podrazumeva pre svega digitalne alate promocije, ali u zavisnosti od situacije u regionu prilagodićemo i naše aktivnosti, što je uostalom i bila prepoznatljivost TOB-a u proteklih šest godina.

Ozbiljnost u borbi sa pandemijom, mere koje se preduzimaju, ali i odnos i saradnja naše zemlje kao i bliskost i povezanost sa zemljama poput Kine, Rusije, u ovo krizno doba, doveli su do toga da u ovim zemljama, ali i mnogim drugim ugled i položaj Srbije značajno raste, što će nam doneti odličan polazni položaj u turističkoj promociji Srbije i Beograda.

Kada je u pitanju Narodna Republika Kina, u toku su pripreme za “humanitarni virtuelni maraton” koji ćemo realizovati sa organizatorima Beogradskog maratona, sa kojima TOB već godinama uspešno sarađuje u promovisanju maratona i Beograda kao turističke destinacije. Ideja je da sa kineskim prijateljima organizujemo virtuelni Beogradski maraton gde bi uplate za prijave za trku bile usmerene za borbu protiv virusa u našoj zemlji.

Konačno, ali ne i najmanje važno, u zavisnosti od situacije, TOB će u Beogradu organizovati manifestacije na koje će pozvati predstavnike svih gradskih opština, sa akcentom na one sadržaje koji se odnose na boravak u prirodi, etno turizam kao i seoske sredine, za koje smo sigurni da će privući veliki broj sugrađana. Kako je Beograd najveće domaće tržište u Srbiji aktivno ćemo raditi i na promociji svih destinacija u Srbiji, kako bismo što veći broj naših građana privoleli da svoja putovanja planiraju u zemlji.

Još jednom, mi u TOB ne prihvatamo da će aktuelna pandemija sa svim posledicama koje trenutno ima, uspeti da ugrozi turizam u Srbiji i Beogradu a ono što mi već sad radimo, omogući će da iz svega izađemo još jači nego što smo bili.

Miodrag Popović, direktor TOB-a