POSETA ŠPANSKIH TUROPERATORA BEOGRADU

04. 11. 2024.

Turistička organizacija Beograda, u saradnji sa nacionalnom avio kompanijom Air Serbia, u sklopu svojih promotivnih aktivnosti na tržištu Španije i pozicioniranja Beograda kao turističke destinacije na istom, organizovala je fam trip (studijsko putovanje) za turoperatore-organizatore putovanja iz Španije u periodu 30.10-02.11.2024. godine.

Usled povećanog broja direktnih letova iz Španije i rastućeg interesovanja španskih turista za Beograd, Turistička organizacija Beograda intezivira promotivne aktivnosti na ovom tržištu, u sklopu kojih je i održani fam trip.

Hram Svetog Save, Kalemegdan, Muzej Nikole Tesle, Konak knjeginje LJubice, Muzej Jugoslavije, Beograd na vodi, samo su neke od lokacija koje su gosti iz Španije posetili tokom boravka u Beogradu.

Osim razgledanja Beograda i predstavljanja njegove turističke ponude kroz posetu najznačajnijih turističkih lokacija u gradu, za predstavnike španskih agencija organizovan je i poslovni događaj u hotelu Metropol u petak, 1. novembra.

Gostima iz Španije tom prilikom obratio se direktor TOB-a, g. Miodrag Popović, zatim ambasador Kraljevine Španije u Republici Srbiji, g. Juan José Sanz Aparicio, gđa Višnja Rakić, pomoćnih ministra-sektor turizma iz Ministarstva turizma i omladine, a potom i Željko Stojčić, viši menadžer agentske, korporativne i čarter prodaje u Air Serbia-i. Osim promotivnih filmova o Beogradu, deo predstavljanja turističke ponude bila je i prezentacija Beograda koja je sažeto prikazala dugu istoriju grada, mogućnosti za različite vidove turizma, nove projekte u gradu, ali i najavu predstojećih velikih manifestacija u Beogradu, od kojih je posebna pažnja bila posvećena svetskoj izložbi EHPO 2027, čiji će Beograd biti ponosni domaćin.

Poslovni događaj u Metropolu obuhvatio je i B2B sastanke između španske i domaće turističke privrede. Cilj ovog događaja bio je povezivanje dveju privreda, kroz unapređenje poslovnih aktivnosti u vidu ostvarivanja novih kontakata i dogovora oko buduće saradnje, a sve u primarnom cilju povećanja broja turista iz Španije našoj prestonici.

Turisti iz Španije u prvih osam meseci beleže rast od 15% u broju dolazaka u odnosu na isti period u 2023. godini, dok u broju ostvarenih noćenja u Beogradu beleže rast od 24% u odnosu na isti period prethodne godine. Ovaj trend rasta očekujemo da će se nastaviti i u narednim godinama, s obzirom na inteziviranje promocije Beograda i Srbije na ovom tržištu. TOB već godinama nastupa na sajmu turizma FITUR u Madridu, jednom od najznačajnih sajmova koji okuplja brojne predstavnike iz oblasti turističke industrije.