ТОБ НА САЈМУ ТУРИЗМА У ТЕЛ АВИВУ
Да је Београд пожељна дестинација за израелске туристе потврдило је велико интересовање на управо завршеном сајму туризма у Тел Авиву, на ком је Туристичка организација Београда промовисала понуду за кратки градски одмор, атракције, културу и фестивале у нашем граду.
Током сајма на штанду Србије је одржан велики број пословних састанака са туроператерима, агентима, организаторима путовања, као и новинарима и блогерима заинтересованим да промовишу Београд и Србију израелској публици. Штанд је посетио и Милутин Станојевић, амбасадор Републике Србије у Израелу, који је том приликом истакао да је Израелцима изузетно важна гостопримљивост коју они у нашој земљи осећају. На самом штанду је приређен и happy hour на ком су пословни посетиоци дегустирали српску ракију и вина.
Почетком прошле године најзначајнији израелски портал о путовањима Lametayel је препоручио Београд као дестинацију коју треба посетити у 2019. години, што је резултирало тиме да су се гости из ове земље са око 76 хиљада остварених ноћења поново нашли на ТОП 10 листи у Београду.
Како би информације о Београду дошле до што већег броја потенцијалних израелских туриста, Туристичка организација Београда је недавно реализовала маркетинг кампању на друштвеним мрежама на хебрејском језику, коју је видело око 1.400.000 корисника. Онлајн кампања ће, сходно преференцама овог туристичког тржишта, бити настављена и у овој години, посебно током летње сезоне и наредних зимских новогодишњих празника.
Имајући у виду да је у питању тржиште са великим потенцијалом раста, Туристичка организација Београда ће и у овој години наставити са организацијом студијских путовања за израелске туроператоре и новинаре у сарадњи са ТОС и националном авио компанијом Ер Србија, а планирају се посебни промотивни догађаји намењени израелској туристичкој привреди.
IMTM је једини и најзначајнији сајам туризма у Израелу који је ове године одржан 26. пут, под покровитељством Министарства туризма Израела. Сајам представља место сусрета за умрежавање представника међународне туристичке индустрије, са фокусом на израелске туристе који остваре око 4.000.000 високобуџетних путовања годишње.