ПРОМОТИВНЕ АКТИВНОСТИ ТОБ У НАРЕДНОМ ПЕРИОДУ
Туристичка организација Београда, задужена за промоцију и развој Београда као туристичке дестинације, у време када ова привредна грана код нас, па и у свету готово не постоји, активно ради, планира и припрема се како би по завршетку пандемије вируса покушала не само да надокнади пропуштено већ да освоји нове позиције у складу са самим почетком године који је остао забележен као најуспешнији од кад Београд слови за туристичку дестинацију.
Процес припрема и планирања, иако још увек нико не зна када ћемо наставити са радом у пуном обиму, изузетно је важан, јер да се наша држава није припремила за пандемију дочекали бисмо је неспремни.
Дакле, уместо да ишчекујемо крај пандемије, ми у Туристичкој организацији Београда смо направили план промоције на иностраном, али и домаћем тржишту од којих ће ово друго, према нашим закључцима свакако имати значајнији раст.
Према иностраним тржиштима смо направили јасан план који подразумева пре свега дигиталне алате промоције, али у зависности од ситуације у региону прилагодићемо и наше активности, што је уосталом и била препознатљивост ТОБ-а у протеклих шест година.
Озбиљност у борби са пандемијом, мере које се предузимају, али и однос и сарадња наше земље као и блискост и повезаност са земљама попут Кине, Русије, у ово кризно доба, довели су до тога да у овим земљама, али и многим другим углед и положај Србије значајно расте, што ће нам донети одличан полазни положај у туристичкој промоцији Србије и Београда.
Када је у питању Народна Република Кина, у току су припреме за “хуманитарни виртуелни маратон” који ћемо реализовати са организаторима Београдског маратона, са којима ТОБ већ годинама успешно сарађује у промовисању маратона и Београда као туристичке дестинације. Идеја је да са кинеским пријатељима организујемо виртуелни Београдски маратон где би уплате за пријаве за трку биле усмерене за борбу против вируса у нашој земљи.
Коначно, али не и најмање важно, у зависности од ситуације, ТОБ ће у Београду организовати манифестације на које ће позвати представнике свих градских општина, са акцентом на оне садржаје који се односе на боравак у природи, етно туризам као и сеоске средине, за које смо сигурни да ће привући велики број суграђана. Како је Београд највеће домаће тржиште у Србији активно ћемо радити и на промоцији свих дестинација у Србији, како бисмо што већи број наших грађана приволели да своја путовања планирају у земљи.
Још једном, ми у ТОБ не прихватамо да ће актуелна пандемија са свим последицама које тренутно има, успети да угрози туризам у Србији и Београду а оно што ми већ сад радимо, омогући ће да из свега изађемо још јачи него што смо били.
Миодраг Поповић, директор ТОБ-а