ОГРОМНО ИНТЕРЕСОВАЊЕ ЗА САРАДЊУ СА ТУРИСТИЧКОМ ПРИВРЕДОМ СРБИЈЕ
Први, пословни дан сајма EMITT у Истанбулу протекао је у знаку огромног интересовања за сарадњу са туристичком привредом Београда и Србије.
Укупно двадесет пет излагача, туристичких агенција и хотела међу којима и оних који припадају сегменту више категорије, договарало је послове са иностраним туроператорима, агецијама и потенцијалним партнерима, који на EMITT-у заједно са Ер Србијом, Привредним коморама Србије и Војводине, и туристичким организацијама Србије, Ниша, Новог Пазара и Краљева, наступају под окриљем ТОБ.
„Велико интересовање привреде потврда је значаја турског тржишта за нашу земљу, и то не само у области туризма већ укупне привредне и економске размене. Представљање сегмента више категорије говори о квалитету укупне понуде Београда и позицији коју заузима на међународном плану.“, рекао је Миодраг Поповић, директор ТОБ.
По свечаном отварању сајма, штанд наше земље посетила је висока делегација Министарства за културу и туризам Републике Турске са представницима канцеларије градоначелника Истанбула, коју су дочекали Марија Лабовић, директорка Туристичке организације Србије и Миодраг Поповић, директор ТОБ. Штанд је посетио и конзул жеран Генералног конзулата Републике Србије у Истанбулу, Иван Лоренцин, са сарадницима, истакавши овом приликом значај подршке и сарадње свих институција.
Велику пажњу посетилаца и медија привукао је долазак Иване Серт, велике медијске звезде у Турској нашег порекла, која је пре две године у Анкари проглашена за званичног промотера Београда у Турској. Као аутор и водитељ бројних емисија на телевизијама у Турској и Азербејџану, миљеник је публике са турског говорног подручја и, са око три милиона пратилаца на друштвеним мрежама, особа од великог утицаја на теме туризма, стила живота и путовања.
Како је у 2024. години планирана промотивна кампања у сарадњи са инфлуенсерима из Турске, штанд Београда био је и место сусрета са познатим инфлуенсерима за које ће у наредном периоду бити организовано студијско путовање у нашу земљу. Онлајн кампања је у претходном периоду дала изузетно добре резултате будући да су приче и фотографије Београда које су до сада објављивали инфлуенсери досегли милионске прегледе и један су од најмоћнијих канала промоције дестинације.
Од важнијих састанака, издваја се најављена посета градоначелника Измира Београдском сајму туризма, а наредних дана биће одржан састанак са Туристичком организацијом Азербејџана на ком ће бити разговарано о даљим корацима у отварању овог тржишта, новог за Београд и Србију.